gaaaalet glad?!

jag är på väldigt bra humör. vet inte varför, bara är det. igår var det galet, hah orkar inte berätta ngt. men vi va på fest och somna runt 7 på morgonen. vad mer ska jag säga?
idag vakna jag och cami runt halv två och drog till sumpan och mötte upp julia på donken. vi åt och satt där länge. ngr schnygggga killar där, och nu ångrar jag att jag inte bad om nummer, men juste jag har ju ingen mobil! men iaf..

har precis kollat klart på film med pappa. ingloriuos basterds. sinnessjukt bra film, lite omväxling med tanke på att jag bara sett skräck det senaste halvåret. haha tönt jag är. aja, ska dricka min cola och snacka lite med ngr hemliga personer.. ojoj! värsta kissieeeeeeeee! PUSS


HAHAHA jävla kines. och tjock. mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0