take me to thailand

nu ni. städade och hittade ett slags brev, under sängen. vetefan när jag skrev det, måste varit läääääääänge sen.
som dom flesta vet, var jag ganska, eller a okej, väääääldigt kär i en pojke vid namn hugo! och nej, jag tänker inte dölja namn eller något sådant.
ni ska iaf få veta vad jag skrev, för jag kan nu tänka tillbaka och inse hur lycklig jag är nu!

när fan ska du förstå? mina blickar till dig.
jag bara står och stirrar på dig, som en
idiot. men jag kan inte ta mina ögon från
dig. när jag hör ditt namn börjar mitt
hjärta dunka snabbare. jag blir helt
varm inombords. det är dig jag
tänker på när jag somnar, de är dig
jag tänker på när jag vaknar.
visst, det finns så många andra
tjejer som gillar dig. jag är väl bara
en i mängden. jag är väl typ en
på miljonen? men jag lovar dig,
ingen är lika galet kär i dig som jag är.
dina varma blickar, ditt ansikte, dina
vackra ögon. jag blir bara mer och mer
kär för varje sekund som går. jag
försöker glömma dig på alla sätt.
jag har raderat ditt nummer,
tagit bort dig på msn, jag pratar
inte ens med dig längre. men ändå
så finns du kvar i mina tankar. att
få vara med dig är det viktigaste
för mig, jag skiter i alla andra för dig,
för innerstinne hoppas jag, att
det någon dag ska bli vi..

HERREGUD, jag är fan bra på att skriva texter. eller ja.. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0