jag vill ha choklad :(

livet rullar på. idag så hade jag ea och spanska. både gick bra, men jag kunde inte koncenterar mig riktigt på ean. juste jag hade inte ea, utan estet men gjorde inte ett piss. var irriterad..
men mina solstrålar till vänner gjorde min dag! tack för det darlings :)
jag saknar rijad så jävla mke!

shoppa lite idag btw, blev inte så mycket. en lång tocktröja och ett par snygga tights. me like.
mamma står i köket och lagar ngt, de luktar gott iaf. puss på er alla fina böghögar!


Kommentarer
Postat av: lina

kommer ihåg den dagen vid brunsviken! bara du och jag,, saknar! så jävla asnajs :O<3333

2010-02-02 @ 21:06:38
URL: http://sthlmslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0