hejallasmåbarn! hahaha alice kommer du ihåg ? :D

hej alla små barn , iaf så sitter jag här nu ehm och ska publicera ett inlägg eheheh, nejmenaja hahah. jag gick hem idag typ halv ett eller så, precis innan franskan började med jävligt mycket huvudvärk,halsont och ja de kändes som att jag skulle spy hela tiden mysigt..
som en kommentar på alices inlägg , tack gumman! alla har sina upp och ner gångar , det är liksom som en extra grej man får med i livet och som man bara får acceptera. men du vet att jag aldrig skulle låta någon specifik person få mig att ge upp mitt liv eller så, bara för att dom sabbat sitt liv duvetvajamenar så betyder inte det att jag tänker sabba mitt !

JAG KOMMER SAKNA DIG ALICE! du är en underbar vän som sprider glädje säger jag bara, och även fast du inte ska vara  borta länge så kommer jag att sakna dig! jag menar, vi träffas ju faktiskt VARJE DAG och nu äre slut med det.. på typ fyra dagar :( hur fan kommer jag klara mig? ;( du får ha det bäst och hålla utkick på FLASHIGA kläder till mig ehhehehe :D nej jag driver. men jag kommer sakna dig & ja, du får ha de beeeestassssssssss!

frida,alice&felicia

 

 

 

 

 





 

 

fyfan vad snygggaa! älskar dig mitt hjärtegryn ! grynet: ta ingen skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0