frida, 17:35

hej alla typ tio personer.. emh, jag hade fatkiskt tänkt att skriva ett seriöst inlägg nu och ja framöver också men såklart så kommer de ploppa in nåra oseriösa ocksåå :) asså ja hatar sånna här känslor, vill bara radera och blicka framåt & därför är det just det jag tänker göra. egentligen borde ja liksom inte låta nåt sånt här ta upp mitt huvud. och så rulle. aaaaa, www.knullarllaihelavärldenibakhuvetjustnu.blogg.se
emh , idag hade ja iaf svenska typ prov eller nåt , och sen matte , jag måste verkligen satsa på det nu , liksom de handlar för fan om min framtid och om jag inte kan ta ansvar nu , hur fan ska det gå för mig i livet? det är dags för mig att inte vara en barnrumpa längre.. eller, utöverskolarbetet spelar de ju ingen roll :D men men plugg och så ,det ska ja fixa liksom. jag ska ju gå på ett gymnasium som man behöver mycket poäng till , satt de e bara att satsa frajdelajnen !

nu ska ja plugga matte kom och döda mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0