trååååååk

jag måste följa med på bio med pappa och matilda. kul? verkligen.. inte.
måste också skriva om tinnitus, fan jag orkar inte men de är redovisning imornnnnnnn. ååååh pallar inte skrivaa, vad ska jag skriva egentligen? hur ska jag börja? jag har grova problem
och nu ´kom ja på, ska hem till frida efter bion. vi ska se film tror jag eller något, pallar bara inte sitta hemma och få ångest över att jag får noll gjort. herregud, låter som ett emobarn. vart e min humor? :(
***, ***** **** ** *** *** **** ***** :s **** ***** skum grabb. nejdå han e skön. men vadå vin te en 14 åring :o okej ska fan inte skriva dedära.. censurerade de värsta ;D

ne nu måste jag faktiskt plugga.. tror jag. HUVA

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0