http://hejjaghartråkigt.se/mennuskajaggåochduscha/page=23842

rubriken säger väl allt? har inte orkar blogga på ett tork.. ehehe tork blogga.. nej men det mesta beror väl på att du som läser det här inte heter märta. vill så gääärna ha en läsare som heter märta SÅ OM DU KÄNNER NÅGON, KONTAKTA GENAST PÅ WWW.HEJMERTA.ZE okej ärligt. bloggtorka4life. skrev äkta texten nyss men den involverar för skadliga ord för vissa läsare (A)(A)(A)(A) nej ja driver, men vill inte lägga ut. nu ska jag gå och duscha. KUK I ER ALLA ja jag hoppas ju att ni får något på allahjärtansdag liksom.. ni ska vara happyfeat ju? jag verkar äkta flummig men egentligen är jag på dödshumör. SKÖNT.. eeeeeeeee

hur sexig var vi inte här på en skala 1-10?!


jag såg ut som en åsna, MEN SOPHIE OCH MALIN VAR SÖTA!


ja, man måste ju bjuda lite på sig själv. måste man inte ? :)

jag tycker verkligen att min arm ser ut som värsta anorexia! men annars va bilden söt (A) hehehe.. DE E HÖGER HANDEN VETTNI, ja e ju vänster förfan! där äre mukleeeeeeeeer så de ryker om de :E


snigging..


ja, riktigt snigg. sophoe verkar ha lite typ.. fobi.. hehehe ja e scheeekish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0