hej ;d

idag blir med mys hemma hos felicia, jag ina och tiffany (trorjag) ska sova där och ja de ska bli riktigt kul :D har inte umgåts med dom på ett tag nu ju.. Vi ska mötas i hb vid sju och sen ska vi köpa godis och läsk ;$ hahah, jag saknar dom faktiskt! så de ska bli feta najs 8D ska gå och hjälpa mamma i köket nu och sen bär det av åt felicia, hoppas ni får en riktigt bra fredag för det kommer jag att få! sug på den du som läser detta, jag heter frida och mitt namn rimmar på slida (A) (;


orkar inte leta efter någon annan bild på oss, hahah, så jevle hetish. har tyvärr ingen bild på tiffany sötnos :) eller jo, men inte på oss fyra iaf.. VI E KNAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0