FRIDA IS A MOUSE

HEHE hade då inet börjat plugga förns typ.. en timme sen :D eller typ.. halv sex kanske? två timmar i så fall :D men ska plugga en timme till och seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ska jag duscha och läsa bästa boken! eller hur alice?! :D rekomenderar den så jävla hårt, men namnet får typ alla att ba ÖMH.. :o men det är liksom så mycket mer än bara kärlek hit och dit, den e så verklig.. som om det skulle kunna hända typ mig eller nåt ;o MEN NU SKA JAG FORTSÄTTA MED VOODOO & sen blire katastrofer :) har skrivit typ en sida.. kanske lite men de e bara fakta om voodoo vafan :o har inte skrivit nåt om mina åsikter ;$ ÄN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0