FRIDA FÖR FTANNANN

bara för att ja e bra. och för att jag inte är klar med projekete. och för att det stör mig så in i helvete mycket. och att jag blev väldigt chockad igår kväll pga daniella. och för att jag skulle gjort klart engelskan tills nu men sen blev det ändå ingenting, liksom hur TÄNKER JA?! vill inte ha något plugg på sportlovet vafan ;s men får väl jobba typ dom första dagarna, sen bara skriva av i mitt häfte och sen meddela henne att jag är klar eller något.
Projektet ska vara klart på onsdag. idag är det måndag & imorn har jag matte diagnos och sen idrott.. hum , vad kan jag ha på onsdag ? ska kolla nu.. :o IUP ARBETE PÅ MORGONEN! fyfan va bra.. ! :D men ska göra engelskan då, eller i alla fall påbörja. Okej jag vet att jag inte kommer göra det och att projektet inte kommer vara klart på morgonen men man kan ju alltid drömma ;D
NU SKA JA PLUGGA, hej jag har inget liv.

- seeexiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0