åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

jag har tråkigttttttttt. vill att alice ska komma hem nu från bion så jag slipper plugget.. eheheh.. känns som om det är det ända jag skriver om här men skit samma, mitt liv består endast av plugg - kul??!!!!!!!!!!!!! NEEJ
i fredags va de som sagt tjej middag hos ***** och de va as chill (; sen igår satt vi och asgarva till youtube filmer typ hela dagen och sen skulle jag hem till min faster. de va tänkt att jag skulle dit typ tidigt så alice,rijad&hasan sen skulle komma hem till mig men ickeicke. jag va hemma i sumpan vid sex på kvällen och kunde därför inte ha dom hemma.. ehehe
men det va kul att träffa jonte och alla andra där också förstås, men har saknat den grabben. faaaast ja va ju så sjukt trött när jag var där så hade svårt att hålla mig vaken. hehe.. höll på att somna typ varannan minut men jag höll ut tills klockan va tio då jag tog bussen hem & somna innan mamma ens va hemma. hahah,lyckat. MEN NU SKA ALICE KOMMA HEM FÖR FAN


JAG ÄR SUR FÖR ATT JAG NYSS SKREV TYP HUNDRA MIL LÅNGT INLÄGG OCH RÅKA KLICKA BORT ALLT -.-

jag e glad. men sur för att

- alice inte kommit hem än
- musiken måste kortas ner för annars kommer alla ha somnat innan jag ens kommit halvägs.
- jag vill sova


nu ska ja öppna mig för er.. eeeeeeeeeeemh.. åtta saker ni inte visste om mig (om ja kommer på några:o)
- när jag lyssnar på en låt med mike minnen eller som jag bara älskar ryser jag i bakhuvudet ;$
- jag älskar te mer än choklad :'d
- jag gillar inte att smsa :] inte mike iaf.
- jag är rädd för morgondagen.
- jag måste pussa på telefonen om det är 13.13,
fortfarande
- jag gillar inte djur, dom är jobbiga :o alltså att ha själv :]
- jag har hemligheter för världen & för folk som läser den här bloggen. har suddat ut flera jätte perosnliga saker här flera gånger.
- jag heter ingeborg i andranamn :) eller tredjenamn.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0