- / fr

De säger att tiden läker alla sår, det tror inte jag på. Däremot har jag lärt mig att det slutar blöda förr eller senare, men ärren har man alltid kvar. Alltid, alltid.

Jag vet att jag inte har bloggat här på ett tag, men vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det finns inget vettigt ju.. Emh, jag ska plugga nu med projektet eftersom att lilla jag inte har kommit så långt. Har grov ångest, men har alltid det när jag tänker efter, jag börjar liksom plugga så långt efter man egentligen ska.. Men får väl hjälp av mamma fördmodar jag, eller jag kanske inte stannar kvar ? Då vet jag inte vad jag gör i alla fall. Men ska faktiskt sätta mig och jobba med projektet nu, ska skippa mitt program liksom det är bara ett program, inte alls lika viktigt som min framtid! Satt jag ska göra det till kanske.. Fyra halv fem eller så och då får jag börja med engelskan. Måste göra den också.. Både engelskan och projektet ska vara klart inom en vecka men har bara inte haft den lusten, vill bara skita i allt liksom.. Orkar inte med plugget längre, känns så meningslöst att bara sitta där och göra ingenting.. Men jag vill inte sabba min framtid, men vill även inte känna så här. Måste ta tag i saker. Satt nu ska jag börja plugga, Sen får jag se vad som händer. Vet i alla fall att jag kommer vara hemma både idag och imorgon och plugga och sen får vi se vad som händer på fredag. Det kanske skulle bli en övernattning hemma hos felicia, bara jag felicia och ina. Gamla goda tider det.. Men det kommer säkert inte att bli av. Ajuste, jag har fått tillbaka mina stulna pengar nu..

The enemy is even closer that we think, so remember to play your cards right.

Funderar på att skriva mitt arbete på engelska, så jag får bättre betyg där.. Aja, vi får se hur det blir. Satsar ju på mvg där ju liksom.. Men kommer förmodligen sänka alla mina betyg nu, men engelska ska jag ha mitt vg! vill inte ha bara g där liksom.. För man kan väl sänka sig? Förlåt för den långa texten, men är tvungen att "skriva av mig" även om det bara gäller.. Typ plugg.. Men det tar ju över satt det är väl därför det är det ända som finns i mitt huvud. Okej det där stämde verkligen inte har så jävla mycket skit annars i huvudet men det ska vi inte gå in på.


- min lillebror är sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0