im not lovin' you the way i wanted to.

Jag har inte alls haft någon stor lust till att blogga, inte sån stor lust till att göra någonting alls faktiskt. Vet inte varför jag skriver ens, vi har ju typ inga läsare längre ? men det är ju inte så konstigt eftersom vi suger på att uppdatera haha, i alla fall jag.
Jag har typ gått runt och väntat på våren och nu nu när den är här så.. liksom vill jag hellre vara hemma? Jag vet inte exakt vad det är, mitt älskade väder är framme framåt eftermiddagen och då vill jag bara.. älska livet, vilket jag gör.. men jag har en känsla av att jag vill vara lite för mig själv. vill göra saker för mig, som förbättrar min framtid såsom skolarbeten men jag kommer ingen vart. alla säger att man verkligen ska satsa på skolan men jag kan ju för fasiken inte och det liksom slutar i panik. vill inte ha den känslan. allt det här låter bara fumligt & knäppt men jag vill vara hemma liksom. det kan ju bli lite tråkigt sisådär men jag.. vill vara hemma.. vill andas från allt annat, vill andas från denna vår som får mig att tänka på nytt, på ett annorlunda sätt. vill vila mig från skoldagarna som tar kol på mig. jag går fan bara runt och väntar på sommarlovet :O men jag måste prestera bättre! Både so:n och engelskan skulle varit inne innan påsklovet men jag har inte lämnat in det. ska skriva lite om australien på engelskan.. och dödshjälp i so:n. jo men det här klarar jag. tiden som är kvar innan sommarlovet är nog inte så outhärdigt som det ibland känns, frida fixar allt.

haha jag måste sluta skriva om mina uppdrag i skolan seriöst, ni måste ju verkligen tröttna. bara ordet får mig att somna liksom ;d

- nu bjuder ja på en sexig bild så kommentera inte dumt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0