HEJ BLOGGEN! MITT ALLT ALLTSÅÅW MITT LIWWWW..

visst är ja göllig.. ? haha.. roligt.. sitter och pluggar till son, vi ska debattera imorn och har typ pluggat med den idag :) imorn måste jag nog göra lite engelska, eller på tisdag :) på onsdag äre tonår och sen på torsdag fredag lördag och söndag är jag i nyköping. SOPHIE OCH EVA KOMMER FRÅN WALESWWWWWW SÅ KULW! eller inte.. nej nu ska jag inte vara sån :) har bombat min ipod och ska bomba meeeeeeer så det blir chill. sen ska jag låna julias ipod laddare också, har ju ingen dator där så ni blir utan mig.........................
igår sov camila här, de va uber chill. eller chillast va nog imorse när vi drog ut , solen värmde verkligen ! ååh, vill att det ska bli sommar så jävla mycket! men ja , jag och alice har bestämt oss för att vi ska dra till ***** HEHEHEHHE i vinteeeeeeer. exakt vart säger jag inte än, får egentligen av mamma eftersom vi åker utan vuxna, men ******s pappa bor ju där så de blir nog chill. måste bara få tag på typ 15 tusen till nio månader, MEN DET LÖSER SIG SÖRRU FÖR JA SKA DIT, allt annat kan ju ta sig liksom ?! det är sommar när vi ska dit, alltså vinter 2010. åh, älskar att vi är så jävla galnaaaaaa! NAIIZZwwwwwww


- när jag lyssnar på den här får jag en frihets känsla,av att vi ska åka utomland i typ tre veckor och att det håller på att bli vår här. lyssna på refrängen!



ÄÄÄLSKAR DOM HÄR BILDERNA PÅ SOPHIE, jävla modell vafan! mmm. bulgarien 2008.. tror ja? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0