hej allesammanssssssssss

har fixat klart allt nu, alltså kläder och så. nu väntar jag bara på att kerstin ska ringa mig och sen ja hämta. har en massa plugg som ska vara klart nästa vecka och jag har inte börjat. uscha. kommer förmodligen sitta kvar i skolan typ.. varje dag eller nåt :D har svenska prov imorgon i satsdelar, eller omprov rättare sagt sen idag hade jag debatt vilket gick suveränt. NU SKALL JAG GÖRA NÅGONTING, vet inte vad. typ äta en macka eller nåt hahah :d men ja, under veckan kommer jag plugga sten hårt, eller så hårt det går i alla fall. hoppas det går bra utan några sammanbrott. så det betyder att jag förmodligen inte kommer uppdatera, om det inte blir så att jag kommer få dampanfall för att jag inte kan plugga och gör det i alla fall haha. förmodligen.. menmen, nu ska ja bjuda er på en vacker bild på mig & camila. så smexi. men nu åter till svenska provet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0