trött tjej



kebab.
idag var jag i solna med camila och ffridolioniooiiioooi efter skolan. de var väl trevligt, eller inte -.- JORU de va kul. snigg kille på teknik magasinet, emil.. :$ hehehehe okej ska INTE tänka så :D älskar dig rijad <333333333
köpte hårfärg på åhlens, och har precis eller för ett tag sen sköljt ut färgen. har precis torkat och plattat mitt hår. herrejessuuuuus min gud. annorlunda.se :o men ja e supernöjd! hatar när det alltid är detsamma, jag <3 förändringar. MEN INTE NÄR DET GÄLLDE S2!
har lite pengar att spendera och hitta mke fina grejer på gina tricot, så imorn blire shopping! me like.

PS. PÅ BILDEN SOM FRIDA LA UPP NÄR VI SPRINGER, SER JAG UT SOM ETT LYCKLIGT CP! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0