okej.

okej. det jag vill säga dig detta inlägg är nämligen riktat till en speciell person så ni andra som.. det här inte är till, ni behöver inte läsa  det är bara onödig tid.
okej, grejen är den är att du har gjort ett val eller hur? och det här valet kommer du att få leva med. men det är ett bra val, tro mig. jag säger dig inte att det är ett lätt val eftersom ja ytterligare mer känslor för han. du har även förlorat på det, w, men jag anser att du mest har liksom vunnit. detta eftersom du inset - vad fan håller jag på med ?! och ja, den frågan är viktig. men du har inset det nu. du ska faktiskt inte ödsla mer tid på han eftersom han aldrig kommer att känna samma. jag är ledsen över det men jag vet att du har inset och det är bra. livet är mycket mer än det här och ja därför ska du inte slösa mer på det okej? det finns fina killar därute, massor! och även om dom är svåra att fånga så vet jag att det liksom.. det kommer att bli bra, bara du inte fortsätter i denna krets för så kommer det aldrig att fungera. du måste gå efter magkänslan och om den säger.. njaae, då äre bara att kasta bort redan innan känslorna väcklar fram.

såååååååååå.. btw, det var ett rådjur preeecis här utanför mitt rum !!! :o fyfarao vad läskigtttttttttttttt:o

ojojojwwwww / fridajajajjada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0