mina händer e torra, vill du knulla?

eheheh, nejrå , eller VEM VET vi kanske för engångsskull får en kommentar DÅ? haha. som sagt så va ja med camila&alice både idag och igår i solna centrum när jag egentligen borde åkt hem och pluggat för jag har inte ens börjat med engelskan som ska vara klar på onsdag, men det går liksom inte! fast.. om det är till någon tröst så äre typ ingen som kommer ha gjort BÄSTA arbetet, om man siktar in sig på dom jag umgås med från den gruppen. okej nej nu ska ja inte snacka mera om plugg & skit. eller jo, det går inte , jag kan bara inte. min hjärna är urkopplad - har varit de hela veckan. a precis, hela den här veckan har typ sugit balle för både jag and my närmaste har varit lite.. borta om ja säger så. usch asså. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaast i.. onsdags hade vi det mysigt hemma hos julia med massa godsaker på rasten ;$ asså jag camila alice & julia dårå :D
IDAG när jag kommit hem har det varit typ.. lite fridatime eller va man ska säga - mamma kommer hem sent ikväll. vad jag har gjort sen är väl bara typ.. mobba inte skrivit , skit skönt att skriva av sig! men nu ska jag äta pizzzaaaa, puss (::::::::::::::::

jag älskar när du skrattar! så jävla gullig & AH du ser så himla lycklig ut ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0