HEJ

vi har nyss tittat på fucking åmål omaaajgaaaaaaaaaaaad säger jag bara inte haha, den va faktiskt bra! men tänkte bara meddela er super smaskiga läsare att jag tänker lägga in lite vackra bilder på mig och alicew när vi va hemma hos mig med mig überbara cam (;
idag kollade jag på jacka. först i kista & sen i solna. hahah ina åkte till kista men då hade vi redan åkt till solna :/
det gick iaf skkiiiiiit. har min vanliga blåa jacka:) ni kanska får en bild på den nån gång:o
men nu ska alicew följa med mig till bussewn och sen ska hon stå för underhållningen :) bara för att hon är en dragi dragon (and her ****** is also a dragi dragon) (;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; puusussseeeewwn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0