here we goo!

Att jag vill - massor!
Att min senaste kyss - var onödig.
Att jag lyssnar mest på - tro det eller ej, fortfarande fireflies!
Att jag pratar - för mycket -.-
Att jag inte gillar - falska små varelser.
Att min första riktiga kyss - var ett par år sen.
Att kärlek är - bäst & sämst
Att jag gillar att - mina fina vänner.
Att jag alltid kommer att - vara så söt.. höhö
Att jag är hemligt förälskad i - HEMLIGT!
Att sist jag grät var - idag, av lycka :)
Att min mobiltelefon är - ful
Att innan jag går och lägger mig tänker - allt typ, men mest han.
Att idag har jag - varit i skolan.
Att jag just nu tänker på - mitt sommarjobb!
Att imorgon kväll ska jag - plugga lite tror jag, och sova!
Att i morgon kommer jag - vara i skolan. kul. fast näe. fast kram!
Att jag hoppas - en sommar med härligt väder!
Att jag verkligen vill - ha honom! ååååh gud GE MIG HAN NU OM DU E GOD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0