rubrik

Hej alla barn. kom nyss hem från skolan, är trött och känner mig sliten, även fast jag skrattade som en tok på engelska filmen idag. men det berodde väl på att jag satt och deppade på förmiddagen. ANYWAY så ska jag iväg till nyköping nu på imorgon och har tyvär inte tillgång till dator där så kan inte blogga. eller jag kanske kan något litet inlägg om jag pallar OM jag får tillgång på datorn typ på bibblan. Emh juste, min kusin är även där så ska ta med mig min kamera, eller nej föresten det går nog inte.. eftersom jag inte har något minne. Måste köpa den där skiten -.- i alla fall, här får ni ett test innan jag börjar plugga, vilket jag helst inte vill. MEN KLOCKAN SEX ska jag typ dra hemifrån och sen kommer jag hem vet inte när.


Dagens humör: Trött och sliten, typ besviken. lite sur kanske.
Dagens mående: blä.
Dagens borde: sova.
Dagens frisyr: uppsatt i hästsvann SUCKERSSSS
Dagens smink: mascara & rouge
Dagens klädsel: blåa jeans, orange/råsa linne och grå tjocktröja.
Dagens planer: plugga,packa & dra ut
Dagens funderingar: hur gör man det? usch orkar inte tänka kör bara. fkb
Dagens beroende: kontakt
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens längtan:
Ikväll och sen.. typ sova.
Dagens superlängtan:
att få sätta mig på bussen påväg hemifrån och lyssna på musik.
Dagens tidningar: abdulla på pizza. nej ingen.
Dagens låt: knockout lil wayne

åh grymt längtar tillbaka.eller nej usch mens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0