JA DOM ÄR DUMMAAAAAA!

hade precis skrivit ett fint inlägg till er där jag faktiskt var GLAD och så råka ja ta bort hela hemsidan -.- BÖRJAR OM DÅ..
första skoldagen va sådär, inte värsta bästa, kändes liksom som att det saknades något där :/ sen så är det ju så att jag är skoltrött nu även om vi precis haft ett lov.. vill liksom satsa typ allt på skolan men idag orkade jag inte vara dära liksom , längtade bara tills klockan slog treeee... men jag slutade lite tidigare idag ehhe.. aja, efter skolan träffade jag alice och det var naaajjjs. har saknat att umgås med den bruden, har liksom inte varit med henne ensam på typ trehundraååårrr... hahah, goda skratt har det varit idag i alla fall, ROLIGAST PÅ LUUNCHEN FAN! sen med alice, kärlek säger jag bara! (kärlek=frida&garv<333333) hahaha.. har laddat in två nya låtar på ipoden men ska fixa några mer lite senare, mamma ska bara in och snacka med hennes nyårshaff fast lite sent.. marshaff kan vi säga (;
imorn ska vi simma i mörby typ simhallen :o har aldrig varit där ;$ ja e knäppish ju.. men har iaf fixat min bikini haha..  NEJ NU BLEV JA SUR, DET VA JU FEL LÅT DET HÄR :/://:(::(:(:(:(:(:(:((::(( :'(
supernova<3frida
musik e kärlek och vatten e sunt.. HEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEEHEHEH
nu skrev daniella till mig; jag säger ju att polisen är dålig! jahaja, daniella har varit busig (A)  PUSS PÅ KUUKKEN önsakar firidiaidaaaaaa


ja den va jete snigg på alla. frida,emmi&alice. CAMILA I BAKRUMDEN!!!!!!!!!! tror ja ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0