ensam & vit

jag har världens bästa pappa. jag ligger hemma sjuk i 39 graders feber och halsont. han ringer och frågar om jag vill ha ngt. jag säger överraska mig. han kommer med en flaska cola, choklad och en elle,cosmpolitan och veckorevyn. ibland är det bra att jag har honom,jag älskar dig min fina lilla pappa :)
jag känner att jag vill ha sommar NU! vill sola,bada,sitta ute hela kvällarna med fina vänner,bara leva livet,fullt ut. vara sådär härligt brun och solblekt hår. så jäkla fint! funderar på att bli blond till sommaren, inte platina, utan slingor.. har kommit på en sak. jag kanske är snyggare i brunt hår, men sötare i blont. och jag är hellre söt än snygg. jeeee ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0