tjo alla snyggingar!

Sitter hemma nu, har precis kommit hem efter skolavslutningen. skit skönt med sommarlov, men ledsamt att man inte kommer träffa alla dom underbara människorna som gick ut nian idag i min skola. tårar blev det, överflödigt. men vi skyller det på att jag har mycket hormoner, och att jag är tjej. hihi, det låter väl bra? :D
Julia var den ända som tog foton, när dom åker ut på facebook åker dom ut här också. då får ni se både min och alices outfit, och camilas och julias hihi. åh. både camila och julia har slutat nu. Jaja, ska sluta vara så självisk. I wish them the best! And I know that they'll get it.

Lyssnar på denna underbara låt och känner mig nästan lite taggad, haha. fast är sjuk, så kan inte vara taggad. ELLER?! jag är väl knäpp

<3

DET VAR ALLT FRÅN FRIDISEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0