rubrik

eheh hejjjjjj. har inte vääärsta lusten av att blogga men aja , jag kan berätta lite om min gårdag och så hihi. idag ska jag typ träffa emmi och vi ska till solna centrum & sen ska hon fixa en grejish :) måste snacka med lina, kan inte fixa det annars tror ja.. eller a , får snacka med henne bara :) igår va vi på tonår skiten och lalala, efter det va ja lite med kwabi haha och hans två kompisar som jag inte kommer ihåg vad dom hette.. vi drog i alla fall hem till enzo på kvällishen , kom hem runt halv ett. aja , ska forsätta fixa mig nu för ingången till solna centrum :) ha de braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww (::::::::::::::::::::::::::::::::::::: hahaha alice kommer du ihåg vad det är för något ? en ****ish :D  / fridaaahasaa

FINT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0