jadu..

hej allesammans. ligger hemma fast är inte så jätte sjuk, har typ bara lite ont i huvudet nu. men igår spydde jag, vet inte om man kan säga att jag var magsjuk eller inte ej men.. man spyr inte så om man inte är magsjuk fan.. men INGA DETALJER. kommer förmodligen bara ligga och glo på tv hela dagen och kanske plugga lite. blev så himla sur eftersom att jag blev sjuk nu igen -.- blev liksom inte ens frisk! får se om jag drar hem till mamsi över helgen och smittar henne istället, men känner nästan mer för att vara här. imorn ska jag i alla fall träffa någon har jag bestämt. tror jag är lite för typ.. dålig för att träffa någon nu, eller vet inte om kerstin skulle tillåta det eftersom jag varit sjuk. skulle förmodligen inte orka gå ut haha. isf så skulle jag träffa camila, men har inte pratat med henne om det ens haha.
jag och nina, som också är sjuk, kanske kollar på någon film idag precis som igår. bara att jag igår gick upp typ vid tre efter att ha halv sovit hela dagen och nej det var inte skönt eftersom jag hade ont ryggen som fan och sen på morgonen precis efter att ja spytt fick jag as ont i vaderna, vet inte varför. var typ en zombi igår, e inte det idag. ska ta och duscha strax och ta på mig lite härliga kläder, tvätta håret kanske också.
precis som alice skrev så vill jag faktiskt också ha blont hår i sommar, har faktiskt tänkt på det tidigare hihi. sola och bada med pinjakolada på  sommarn e livet som bäst! hahah alice <3 markolioo ! och frida dessutom också hehe.. men ska gå och glo lite på tv, orkar inte sitta vid datorn mera haha, och hålla nina sällskap :) vi två mår hyffsat bra nu, vilket är ett plus.
undra vad det blir för film idag, igår blev det harry potter och de vises sten haha, vi e allt gulliga. menmen, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0