hemma igen.

kom hem för kanske en halvtimma sen och kan säga er att.. jag vet faktiskt inte riktigt hur helgen har varit, helt okej antar jag. om någon frågar mig kommer jag förmodligen säga att den varit bra, för det brukar man ju göra, men jag vet inte riktigt om den varit så bra. hade kunnat göra roligare saker som jag nu missade.
jag mår typ piss också, blev sjuk i torsdags då vi skulle åka ner men vi åkte dit ändå. så nu sitter jag fortfarande och snorar och har haft sån jävla mensvärk både igår och idag så jag hellre skulle dö. bajs på allt
ska plugga till son vi har imorgon och sen ska jag även ringa kerstin.
jag drogar one republic så grovt, dom äger seriöst sönder! men jaja, måste komma igång nu. usch. hoppas jag är sjuk imorgon så ja slipper skolan.

snigg alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0