jag vill gärna ha en hjärna (y)

här kommer min framtida transa vän :) han/hon ger mig orgaasm :s .. förlåtförlåt, men jag är inte så duktig på paint :/ men jag får öva.. på dig (aaaaaaaaaaaaaaaa) raaarwwwww..

MEN NEJ DET GÅR INTE JÄVLA ABDULLA JÄVEL.FRIDA GOES DAMP AND ALICE GOES ALMOST DROP THE BURN BUT THEN ALICE SAVES HER MAKEUP WITH HER MAGIC HAND OVER FRIDAS DAMPING HAND. :@
alice hade då gjort snyggaste bilden på paint, fjortis vs emo hette den och tja, ett gott skratt säger ja bara.. och ja hade gjort taylor lautner med blont hår,med bröst, och råsa läppar.
 
VAAAAD VIIILLL VÄRLDEN MIGGGG??!½?!??!?!?!?!?!?! :@ :'(


DET GICK OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG , fast.. det är nu inne på fb också.. :/ HÄR KOMMER NÄÄÄSTAD:D:D:D:D:

alice har paint talanger


mäster värket himself. im the one and only snigelfitta (a) PUUUSWWSW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0