im 2 c00l for u

så sant.. hägähhääh;d iaf så sitter jag och gosar med ........... min stowwwl ;$ det är mysigt (a) idag missa ja idrotten eftersom de är krock i schemat.. ja e speciell, är den ända som har det vafan ! och ja märkte det inte ens.. jag e sås smart hahah omg. jag e glad. min farfar fyller år idag 80 bast vafan, de måste ju firas ! satt ja ska hem till min käre kusin jonte och trefa slekten :) ajuste. imorn ska ja färga håret typ brunt :D asså mörkare, eller ja ska tona :$ imc00l.&aliceisgoing2bethereanddoit:'d ja får se om jag drar dit med pappa eller drar typ snart.. dom ska nämligen dit typ halv sju eller nåt och de är ju lite tråkigt att gå själv ändå in till *und*y*erg heheheheheh. kommentera, ska ja färga håreeet? :'d

 




Kommentarer
Postat av: julia

ja , jag tycker du ska prööva färgaa :D <3

2010-01-12 @ 21:03:53
URL: http://volume.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0