dunderidiot

du försöker trycka ner mig hela tiden, ibland har du lyckats men det är slut med det. för så som du beter dig så nej du är inte värd det men du verkar inte fatta, va äre som är kul med att bråka med folk egentligen? jag har absolut itne fattat det. för om du nu inte bryr dig om mig eller nåt längre lägg inte ner nån tid på mig ? du vill bara att jag ska må dåligt och börja sakna dig igen men vad fan är det jag ska sakna? en person som trycker ner mig och försöker få mig att må dåligt - nej tack. du kan försöka med nån annan men jag spelar inte det spelet längre.
om du fortsätter bevisar du bara att du saknar mig, gör du det? för annars finns det ingen anledning alls till att skriva till mig. och att du skickar en länk till mig och ditt bästa svar är, va tvungen att skicka till några, så jävla genomskinligt. jag tänker inte ta upp något om hur vi hade det förut och omoget av dig att göra det , det vet jag själv att du skulle tycka om vi va i omvänd situation. så det räcker.

tracka ner på nån annan som bryr sig om vad du säger istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0