cover up my eyes for the reality..

.. en liten mening ur en av mina texter. YEAH FEST
eller inte, helvetesjävlafittaidigjaghatarmens! vrf föddes jag som tjej? jag hade varit fett schtek som kille, hade haffat alla tjejer. min bebbo nora fyllde nyss 18, och skulle pigga upp hennes party med lite sköna dance moves från min sida, MEN ICKE! mr mens måste komma och ge mig värk så jag nästan spyr.

psykbryt, saknar rijad så jävla mycket och frida mer för den delen! VAD VILL VÄRLDEN MIG?!?!?!?!?!?!??!
lite bra saker har jag iaf gjort idag. tog en långis ute, mina fötter+händer+öron+helaminkropp frös ihjäl. eller a, jag överlevde litegrann. sen städa jag rummet och de blev fint, eller näe skitfult.. nejdå JETEFINT! sen duscha ja och fixa mig och sen dog jag för jag kunde inte gå.. hehehe :(
de som håller mig uppe just nu är fun light, jason derulo & broder daniel plus mattis ;-D
RIDIN SOLO BITCHES!
ska skriva låtar nu, pill på era små småtår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0