comviq cp fan?:o

ibland blir jag lite sur på comviq jäveln , liksom jag smsade alice men fick inge svar :/ och smsen hon skicka till mig fick jag aldrig.. uschaaaaaaaaa ;( iaf idag ska ja på bio med alice rijad hasan och oskar tror jag och i ska se snabba cash om det nu blir av :o jag ska ringa alice och se om det kommer fram eller så , och sen äta frukost.. eehheheeh ja e lite sen med de kan man sägeeeee (:(:(:(:(:(:(:(:(:
ajuste igår tonade ja håret , fast man märker det typ inte om man inte är medveten om att ja gjort de. men det blev fint :) ska tona ännu mörkare tror ja , typ nästa vecka eller nåt :D pusswwweennn på det :D:D

finns duuww? :o ja vill hitta dig vaafaaaaaaaaan .. jimmyyyyyyyyyyy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0