sitter & lyssnar på ipoden..

haha när ja sitter vi datorn , skumt.. men vill inte störa grannarna mer hahah vi kommer ju fan bli vräkta.. :o
i alla fall så känner jag att jag måste göra musiken för jag vill verkligen inte faila. har haft typ hur länge som helst på mig och vill inte ha typ hemringning eller något för att jag inte gjort det, skulle jag få det ? för ett til samtal från den.. kärringen skulle inte sitta fint -.- pallar verkligen inte. jag&fanny ska ju göra det tillsammans men vi har inte ens snackat om det.

nej nu ska jag fa ta och söka upp lite fakta och skriva om örat och lite till.. sen på morgonen imorgon har jag ju ea och då ska jag göra musiken också. måste göra engelskan för den delen också men har fått längre tid på mig pga personliga skäl , asså seriöst.. det här är inte bra fan! men vi ska greja det, det ska vi. men jag vill att det ska bli tjejmiddag hos sandra på fredag! fuck. för att liksom komma bort, från everything. men det känns bättre nu. är faktiskt mycket mera happyface än vanligt. vilket långt inlägg det blev nu :o hoppas något orkar läsa.. ehehe fast ni måste ju såklart inte.. mamma kommer hem snart, kill me. hela kvällen har ju fan gått snart & då kan jag inte göra så mycket med musiken. kör på en timme eller något OCH FUUCK, måste öva franska.. typ en halvtimme, sen musik resten av kvällen. kollar fan inte på tv något mer så har mer tid till plugg, till verkligheten. det är de som är så skönt med tvn, drama på en annan nivå, en annans nivå, alltså inte ens egen och liksom.. känna att this is nothing against my world. eheh, men de e på en annan nivå.

jag har klippt lugg ;$ ska klippa den liteeeeee kortare ikväll och sen imorn får ni se mig i den (A) alltså ni e skolawn hehehe.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusochknull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0