let me lick you like a lollipop !

snela? jag älskar den låten ÄRLIIIIIIIIIIGT! den e braaaaaaa (A) sitter och drogar den nu , lite efter men skit samma ? det e ju låten som räknas förfan (A) NU ska jag i alla fall fortsätta öva på svenskan , har ju jävla prov och skit imorgon. tills på torsdag ska jag inte plugga matte, eller imorn på lektionen (som fan) för jag måste göra franska & engelska sen. dessutom påbörjar vi nytt projekt på måndag och då ska jag vara i form eller hur camila ? ja precis. det ska bli skit bra på sofijas tjejmiddag, gud så härligt! har inte varit på typ tjej middag på jätte länge (A) trevligt att träffa dom tjejerna också :D hahah, you know what i mean alice. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, tacos! aja nu måste ja göra svenska, vill inte ha ig. men ska göra omprov i princip allt eftersom jag inte e mig själv just nu och inte har kunnat koncentrera mig JAG ÄR NÅGON ANNAN onsynlig. EHEH,

lollipop <3 frida 4 ever & ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0