FRIDA

hej alla snyggingar som läser bloggen :D vet att jag inte har bloggat på länge man vete fan vad jag ska säga?
aja, idag var jag ett tag med alice, vi typ solade mihihi.. men hon drog tidigt för hon skulle på middag :p
konstigt väder alltså, jag och alice var ute i linne och shorts , alice hade tillochmed inga skor på sig , och nu känns det som värsta åskmoln :( uuuuuuuschhhhhhhh.
aja det har varit as najs att vara ledig nu idag och igår, fast imorn äre skola :( men då börjar alla lektioner igen slut på projekt. apropå projektet ska jag skriva in faktan i själva projektet, sen skriva till lite analys och skriva in alla källor ikväll.. sen lämnar ja in de imurn.


aja nu ska jag fortsätta att läsa min nya älskling, puss&knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0